Ankara-Kayseri Kaçamağı

Herkese merhaba,

Son yazımdan sonra artık eşim blogumu mu okudu, yoksa Allah yüzüme mi güldü bilemiyorum ama ben de gezdim :)

Şöyle ki, Ali izne ayrılacaktı ve bizim bir gün önce doktor kontrolümüz vardı. Kontrolde "Ankara'ya gezmeye gidebilir miyiz?" dedik ve doktorum izin verdi. Öyle bunalmışız ki hastanenin otoparkında kalacak yerimizi ayarlamıştık bile :)

Ben arabanın arka koltuğunda, iki yastık desteği, su şişem, fındık-fıstık takviyesi ve bolca benzinlik molası ile rahat rahat seyahat ettim. Riske atmayalım diye de Kayseri'de bir gece kalalım yolumuza öyle devam ederiz dedik ve iyi ki de öyle yapmışız. Yoksa Kayseri'nin bu kadar güzel bir yer olduğunu bilemeyecektik. Hatta o kadar beğendik ki dönerken 2 gece daha yer ayırtıp bu güzel şehri gezmeye karar verdik.



Ankara'da bizi serin mi serin bir hava karşıladı. Hava 26-28 derecelerde diye yeri öpecektim. Gece Ali'yle üzerimize pike örttük diye mutlu olduk mesela. :) Ankara'ya gezimizin esas amacı çok sevdiğimiz arkadaşlarımız ile görüşmek, diğer amacı da bebek arabası bakmaktı. Dolayısı ile akşamları arkadaşlarımızla buluşup gündüzleri avmlerde gezdik. 3 günde en az 10 avm gezmişizdir herhalde. Ama o avmlerde de sadece bebek mağazalarına baktık, çünkü ben hep yoruldum. Ancak mutlu sonla bitti; çünkü arabayı bulduk. Hoş gerçi bulduğumuz araba Ankara'ya özel indirimde olduğundan Ankara'nın hiçbir yerinde yoktu. Biz de Bursa'dan annemlere aldırdık. Olsun sonuç olarak az da olsa amacımızı gerçekleştirmiş olmanın haklı gururu ile Ankara'dan ayrıldık.

Ankara'ya gidince farkettik ki yaklaşık 5 yıldır büyük şehirlerde yaşamıyoruz ve ben 5 yıldır 4 şeritli bir yolu olan trafikte bulunmadım. Trafik, binalar, kalabalık... her şey o kadar karışık geldi ki. Resmen köyden indik şehre gibi olduk; ama artık büyük şehirlerde de yapamayacağımızı anladık. Evet, sağlıktan tutun da alışverişe kadar her imkan var; ancak -sağlık dışında- tüm ihtiyaçlarımızı zaten internetten karşılayabiliyoruz. Sağlık da bir şekilde halloluyor.

3 günlük Ankara gezimizde çekindiğim tek fotoğrafı da şuraya iliştireyim de bir sonraki yazımda size Kayseri'den ve yol üzerindeki güzelliklerden bahsedeyim. 

Sevgiler..

Yorumlar

  1. O fotoğraf nasıl güzel ööööyle🤗
    Ay hadi evden çıkmana, hatta epey bi' uzaklaşmana pek sevindim😊
    Kayseriyi ben de çok merak ediyorum bak, gidip görmeyi istediğim bir yer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'çiğim..Sen gel Kayseri'ye de gideriz birlikte :)

      Sil
  2. Resim çok hoş.maşallah. Ankara'yı çok severim, gençliğimdeki gibi değil artık ama düzenli şehir.Büyükşehirler gerçekten yaşanılası olmaktan çıktı, herkes kaçabilmeyi umut ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da yaşayan ya da okuyanlar Ankara sevdalısı oluyorlar.Özel bir sihri var sanırım :)

      Sil
  3. Daha da güzel gezileriniz olsun :) Hoş bir blog, o da daim olsun ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim..

      Sil
  4. Hem de ne değişiklik..İlaç gibi geldi vallahi :)

    YanıtlaSil
  5. Kayseri'de yaşayan bir Sivas'lı olarak derim ki Kayseri çok güzel bie şehir. yine bekleriz . :) evladınıza hayırla kavuçmak nasip etsin Rabbim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar