Mahalleye Hoş Geldim!



Ey ahali!

Öncelikle herkese merhaba.Ben Tülin ve yıl olmuş 2019 ben blog açmaya karar verdim. :)

Aslında hep istiyordum;ancak ne yazarım,nasıl olur,ay ben utanırım (niye de utanıyorsam) vs. gibi kendimce bahanelerden dolayı açmaya yeltenmemiştim bile.Ta ki, instagramda inanılmaz severek takip ettiğim Ezgi (ezgissimo)'nin meydan okumasını görene kadar.

Ezgi yazısında diyordu ki "ey mahalleli, bayadır buraları boşladık.Ben bir meydan okuma başlatıyorum.Var mısınız?28 gün boyunca her güne bir konu belirledim ve bu konular hakkında her gün yazacağım." Ben de bir ışık yandı tabii.

Dedim ki, Tülin, bak kızım; zaten blog açmak istiyordun.Acaba ne yazsam derdin yok.Ezgi senin için konu bile belirlemiş.Hem alışkanlıklar 21 gün sonra oluşmaya başlar.Sen 28 gün bu konular hakkında yazarsın, sonra da zaten blog alemine alışırsın dedim....Ve işte sonuç.

Şu an tek sıkıntım, hani annemize babamıza akıllı telefon kullanmayı öğretirken yaşadıklarımızı hatırlayın.Hıh,işte ben de öyleyim.Blogumu tam istediğim gibi tasarlayamadım, çünkü nasıl yapacağımı henüz çözemedim.Gözlüklerim burnumun ucunda,dikkatle yazıyorum bu yazıyı.İleride aşağıdaki gibi bir ortamda yazarım inşallah!!




Ezgi buraya mahalle diyor.Ee, ben de şehir şehir gezmeye alışkınım.Hemen adapte olurum yeni mahalleme diye düşünüyorum :)

O zaman, mahalleye hoş geldim..

Yorumlar

  1. blog alemine hoş geldin...
    http://rusyena.wordpress.com

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin Tülin, güzel olacak buralara hemen alışacaksın, sayfan gayet güzel. Sonra yenilemek ya da yeni birşeyler eklemek istersen yavaş yavaş yaparsın acelesi yok :)
    Seni hemen listeye de ekledim...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Ezgi.Öyle mutluyum ki, sabahtan beri çocuklar gibi şenim. Sanki okulun ilk günü gibi :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz Tülin hanım.
    Memnun oldum tanışdığımıza. Maydan okumalara gelmenize,
    Ne güzel etmişsiniz bu mahalleye gelen bir pişman,gelmeyen bin pişman misali,
    Ezgi'nin düzenlediği güzel etkinlikle birlikte çok cabuk alışırsınız merak etmeyin ben 4. yılımdayım hala teknik anlam da o kadar bilmediğim şey var ki...Kervan yolda düzülür misali devam etmekteyim.Hayırlı olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,çok teşekkür ederim.Umarım ben de sizler gibi uzun yıllar buralarda olurum :)

      Sil
  5. hoşgeldiniz. blog okumanın da, yazmanın da ne kadar keyifli olduğunu gösterin bu meydan okumayla:) hergün yazmaya cesaret edemesemde keyifle okuyacağım:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Umarım hoşunuza gider.Sevgiler.

      Sil
  6. o zaman hoşgeldin...
    sevecek buraları.......

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Tülin, hoş geldin mahallemize😊
    Kısa sürede alışacak ve çok seveceksin buraları.
    Ezgi'nin meydan okuması da güzel bir adım olmuş senin için, hem bak bu sayede senden haberdar olmuş olduk 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep, evet çok tatlı bloglar ve blog sahipleri ile tanışıyorum.Mahalleye kabul ettiğiniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Blog açmanın yılı mı olurmuş iyi ki geldin hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah..Ne bileyim insanlar blog değil artık vlog açıyorlar. :) Hoşbuldum..

      Sil
  9. Bende 28 günde varım.Hos gelsin iyi ki geldin.Hergun farklı hayatları okumak çok zevkli olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, takibe aldım sizi de.Evet çok eğleneceğiz sanırım. :)

      Sil
  10. Taze bir başlangıcın meydan okuma ile şenlenmesinden daha güzel ne olabilir ki, hoşgeldinizz :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz iddialı bir giriş oldu sanırım :) Hoşbuldum,çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Hoşgeldiniz, tatlı muhabbetler.

      Sil
    3. Çok teşekür ederim.Çok memnun oldum :)

      Sil
  11. Meeerhaba :) Hoş geldin aramıza :) Blogunun görünüşü gayet iyi. İnan, bir süredir buralarda olup da bu duyarlılığa sahip olmayan blogger'lar var ve onların yazılarını okumak için çaba göstermem gerekiyor. Seninse blogun ise açık ve okunaklı, ellerine sağlık :) Ayrıca blog yazmaya bir meydan okuma ile başladığın için seni tebrik ediyorum. 28 gün zor bir süreç, ama üstesinden keyifle geleceğine inanıyorum :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa...Ne de mutlu oldum yazdıklarınızı okuyunca.. Evet blog alemine sert bir giriş yaptım ama bakalım.. :) Çok memnun oldum tanıştığımıza.

      Sil
  12. Şahsen ben beğendim blog temanı

    YanıtlaSil
  13. Verdiğiniz cesaret için çok teşekkür ederim.Başka yazılarda görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  14. Bütün dostlarım burada bir ben yokmuşum ama artık burdayım, aramıza hoşgeldin❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.O zaman siz de hoşgeldiniz :)

      Sil
  15. hoşgeldin blog komşularının arasına. kızımda tekstil müh. okuyor, oradan da ilgimi çektin😃
    Bol paylaşımlar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) Aaa, ne güzel kızınıza selamlar, başarılar.

      Sil
  16. Hoşgeldin mahallemize ♥ İnan çok seveceksin ;)

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim :) Mutlu ettiniz beni..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar