Kahve Fincanlarıma Dokunma

Herkese merhaba,

Günler hızla geçerken biz de meydan okumanın 17. gününe gelmişiz bile. Bugünkü konumuz "tam takıntı değil belki ama kullanmaktan asla vazgeçemediğimiz şeyler" 

                   


Benim için bu sorunun tek bir cevabı var. Kahve fincanı. Kahve fincanlarına karşı inanılmaz bir takıntım var. Daha minimalist yaşamaya çabalarken vazgeçmekte en zorlandığım şey onlar oldu. Elenecek eşyaları eledim ve sıra mutfağa geldiğinde eşim kahve fincanlarımı saydı; toplam 7 adet takımım vardı. 7 takım!!! 6x7'den 42 adet kahve fincanı!!! Eşimin söylediği tek bir cümle oldu "Kahvehanede bile bu kadar fincan yoktur..." El mahkum, bir kere girmiştim bu sadeleşme işine... Gözlerim dolu dolu 2 takım eledim. Ama eşimin bilmediği bir şey vardı. Yatak bazamın altında duran 1 takım daha... :)) Taşınırken kolilerin derinliklerine onu da sakladım. Mağazalarda dolaşırken de hala daha gözlerim fincanlarda.

Ve size bir şey söyleyeyim mi? Ben kahve içmeyi çok da tercih etmem. Fincanlar boş dursa da olur. (Fotoğraftakiler de sürekli kullandıklarım. Her gün birine kahve yapıyorum ve ohh bir rahatlama geliyor. Kesinlikle takıntılıyım.)

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Bu takıntı kahve seven çoğu kişide var bence ama ne yapalım çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy evet bir fincanlarına dokundurmayan da benim :))
    Şu kuşlu kafesli bende de vaaardı, ama kırıldı, ne ağlamıştım..Bak şimdi bile ıslandı gözlerim. Bir de bir şey olunca böyle ağlıyorum arkalarından, tam arızayım ben.
    Ayhh o çiçekli olan da nasıl sevmeliiiik, nasıl şiirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep acaba biz kardeş miyiz? Bu kadar mı benzerlik olur yahu? :)

      Sil
  3. Gönül muhabbet ister kahve bahane. Güzel bir takıntı ama :)

    YanıtlaSil
  4. Kahve fincanları benim de hassas noktam 😁

    YanıtlaSil
  5. bende kullanılmayan o kadar çok varki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun dursun onlar, arada bakar seversiniz benim yaptığım gibi :)

      Sil
  6. bir ara o kadar çok hediye gelmişti ki bunaltmıştı beni fincan takımları.
    Çiçekli olanları çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekliler çeyizime aldığım ilk fincan takımlarıydı :)Sonrasını hatırlamıyorum :))

      Sil
  7. Herkesin bir vazgeçemediği var sonuçta bundan da vazgeçilmez :) ... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar güzel üretmesinler ama, bizim ne suçumuz var :) Kuşlu olana bayıldım, çok zarif.

    YanıtlaSil
  9. Kahve içmesem de fincan tutkusu bende de var... :)
    Kuşlu fincan nasıl da güzel... ♥

    YanıtlaSil
  10. Tabii kupalar da var;ama fincanlardan fırsat kalmıyor ki..

    YanıtlaSil
  11. Fincanlarımıza dokunanı yakarızzz ekibi kursak, takım bi dakkada tamamlanacak ;))

    YanıtlaSil
  12. Kahve fincanı güzelmiş, onları Büfede hayal ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hayalim koleksiyonunu yapmak aslında..Ama maalesef 2 senede bir şu anda ki şartlarım müsait değil..

      Sil
  13. Ben de çok severim kahve fincanlarını, hoş mutfak eşyalarının tamamını çok seviyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle...İnsan yemeyi de yapmayı da sevince mutfak eşyalarını sevmemek kaçınılmaz herhalde...

      Sil
  14. hahah :) kahvehane kısmına çok güldüm :)))

    Aslında tek tek alsan takım yerine, daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve Ezgi yine harika bir fikirle gelir :) Kesinlikle daha iyi, çeşit çeşit kullanılır.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar