Ne Olur Bitmesin

Herkese selam,

Ezgi bugün demiş ki "Almaktan vazgeçemediğin, bittikçe aldığın aldıkça kullandığın şeyleri yaz"

Efendim benim biraz sorunlu, inanılmaz kuru ve inanılmaz hassas bir cildim olduğu için doktor tavsiyesi ile dermokozmetik ürünler kullanmak zorunda kalıyorum; dolayısıyla fiyatlarından ötürü "lütfen bitme, lütfen bitme" diye diye kullanıyorum. Yoksa ben de isterdim Gratis veya Watsons'a gidip her ürünü denemeyi;ama... (buradan gözden bir damla yaş iner.) Dermokozmetik olduğu için ilaç gibi düşünmeyin lütfen, dolayısı ile eczanenize danışarak bence ürünleri sizler de kullanabilirsiniz. Benimkiler hassas ciltler için uygun olanlarından.


                                        

Yüz temizleme jeli olarak Ducray'in bu ürününü kullanıyorum ve cildimi kurutmadan temizliyor.


                                            

Yüzümü temizledikten sonra nemlendirici olarak Avene Tolerance imdadıma yetişiyor. O kadar rahatlatıyor ki anlatamam. Kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi adeta :)


                                          

Ve son olarak yaz-kış hiç aksatmadan dışarı çıkarken kullandığım güneş kremim. Evet 50+ faktör. Çok beyaz olduğum buradan da belli oluyor mu? 

Yarın görüşmek üzere.Sevgiler..

Yorumlar

  1. güzel ürünler
    benim tercihim alerjik olmadığı için cildim
    ekonomik ürünlerden yana
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekonomik de çok güzel ürünler var aslında.

      Sil
  2. hiç bitmesin yada hep indirimde olsunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.Neyse internette biraz daha uyguna bulabiliyorum :)

      Sil
  3. Bitmesin diye kullanma kısmına katılıyorum ve de çok iyi anlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Ezgi..Minicik minicik sıkıyorum parmağımın ucuna :)

      Sil
  4. Bu güneş kremini ben de sık sık kullanıyorum. Kozmetik gerçekten de uçtu gitti yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık doktorlar da uyarıyor zaten, güneş kremsiz dışarı çıkmayın diye. Kullanmak lazım. :)

      Sil
  5. Ay bunlat çok şahane ama çok pahalı yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh bir de bana sorun.Egzamam olmasa valla kullanmayacağım :)

      Sil
  6. Avene ablam da kullanmıştı ve gerçekten o da çok memnun kalmıştı. Hiç bitmesinler o vakit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok memnunum o üründen.Yumuşacık yapıyor cildimi.

      Sil
  7. Allahım ben güneş koruyucu konusunda neden bu kadar istikrarsızım dedim seni okurken. Ki çoğu kişi de olmazsa olmazları arasına sokmuş. Unutuyorum ben :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar