Benden Ne Olur?

Herkese selam,

Geldik mi meydan okumanın 11. gününe. Yine merakla beklediğim bir yazı günü. İnanıyorum ki tüm arkadaşlarımdan çok güzel kitap tavsiyeleri alacağım. Ben not defterimi ve kalemimi yanıma aldım bile.

Geçtiğimiz ay iki kitap bitirdim. Biri Jack London'ın Martin Eden'ı, diğeri de Aslı Kızmaz'ın Benden Ne Olur'u... Açıkçası Martin Eden'ı okurken araya çıtır çerez niyetine bu kitabı aldım ve 2 günde bitirdim. Hangisini yazsam diye düşünürken dünkü konumuzun da üzerine "Benden Ne Olur"u yazmaya karar verdim.

                 


Öncelikle Aslı Kızmaz bir yazar değil, kendisini belki İnstagram'dan tanıyanlarımız vardır, daha çok sosyal medya üzerine içerik üretici ajansı olan, bu bağlamda da şahsımca yaratıcı olarak nitelendirdiğim bir kişi. Kitabı çıktığında alsam mı, aman almasam da olur diye düşünüp kitapçıda görüp aldım ve bence iyi ki de almışım.

Başta da dediğim gibi, çıtır çerez bir kitap. Su gibi akıp gidiyor. Aslı'nın kendi hayatından yola çıkarak bazı yerlerini hikayeleştirdiği bir romantik komedi filmi izliyormuşsunuz gibi. Kitap ne anlatıyor diyorsanız; kahramanımız Sertab'ın hayata tutunma çabasını, hayallerinin peşinden gidip her seferinde duvara toslaması; ancak yine de pes etmeden devam etmesini Aslı öyle güzel anlatmış ki gerçekten yüzünüzde tebessümle hatta bazen kahkaha atarak okuyorsunuz. Sonlara doğru gözlerimin dolduğu bir bölümde "ne oluyoruz ya" diye de şaşırttı beni açıkçası.

Kitap bittikten sonra şöyle bir düşündüm de bugüne kadar ne olduğumu biliyordum;ancak "benden ne olur"du kısmını hiç düşünmemiştim.Bence bir şans verebilirsiniz bu kitaba.. Ha bu arada çıkalı daha 1 ay oldu;ancak filmi de geliyormuş  :)

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Bu kitabı instagramda da çok görüyordum, çok paylaşıldı. Bir fırsat bulursam okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Çerez kitapları çok ciddiye alamıyorum sanki kağıt ziyanı gibi geliyor. Eseri okumadan bu tarz bir yorum yapmak için erken olabilir fakat kitap alırken bir yöntemim var onuda kitap yorumlarımda bahsediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu konuda hak veriyorum size, örneğin tek cümlenin bir sayfaya yazıldığı kitaplar da hiç hoşuma gitmiyor.Ancak bazen bu tarz okumak d hoşuma gidiyor, kafamı dağıtıyor :)

      Sil
  3. Aslında popüler kültürleşen kitapları pek sevmiyorum ama bu kitap, Aslı Kızmaz o kadar fazla çıkıyor ki karşıma bir yanım da merak etmiyor değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli bir kitap geldi,şans verebilirsiniz :)

      Sil
  4. anlattığınıza göre kitap güzel filmi de güzel olacaktır diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım, eğer kitapta anlatılan ve bahsedilen insanlar da olacaksa büyük prodüksiyon olacağa benziyor :)

      Sil
  5. İlk defa duyuyorum bu kitabı. Bazen iyi geliyor bu çıtır çerez pozitif kitaplar insanın ruhuna ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar