Kaoslu Bir Gün

Herkese merhaba,

Aslında bugün oldukça işim vardı;ancak madem bir meydan okumaya başladım, sonuna kadar gitmeliydim ve bugünün konusu olan "yürüyüş yapıp karşıma çıkan güzellikleri anlatma"yı yapmış olmanın haklı gururunu yaşıyorum.

Geçtiğimiz hafta inanılmaz bir soğukalgınlığı geçirdim ve bu beni yaklaşık 1 hafta boyunca yatırdı.Dolayısıyla ev işi namına hiçbir şey yapmadım.Cuma günü itibariyle kendime geldim ve bugün sabah sporu olarak yatak toplama, ev süpürüp silme, toz alma banyo temizleme, mutfak toplama işlerini yaptım ve saat 2 olmuştu bile.Tabii ki tüm bu işlere başlamadan önce sabah şöyle bir manzaraya uyandım. 


Evden çıkar çıkmaz, daha apartmandayken katımızdaki pencerede bulunan çiçeklere gözüm ilişti.Yeni bebekler vermiş tatlı şey.


Evimiz Elazığ Merkezin tam ortasında. Allah'ım o nasıl bir kaos, nasıl bir araç ve insan trafiği. Elazığ'ın en kalabalık ve işlek bölgesi olur burası.Ama nedense benim hoşuma gidiyor bu kaosta yürümek bazen.(Dikkatinizi çekerim.."Bazen")


Ufak gezintimden sonra birkaç şey almak için Migros'a girdim ve bu güzellikleri buldum.Tanesi 6,90 TL idi.Bence alıp alıp sebepsiz yere sevdiklerimize hediye edilecek cinsten.


İşte benim de kaos dolu yürüyüşüm böyle geçti.Sizinkileri de okumak için sabırsızlanıyorum.

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Gökyüzü ne güzel boyanmış.
    Ağaç ve insan kalabalığı olsun, araç trafiğinden iyidir kesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökyüzü çok güzeldi bugün evet :) Arada böyle güzellikler yapıyor sağolsun.

      Sil
  2. Bu yayında sevdiğim herşey var hemen hemen,çiçek,insan manzaraları kitap ve gökyüzü.
    Özellikle meydandaki fotoğrafı çok beğendim yüreğinize sağlık ve geç de olsa geçmiş olsun❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzel sözleriniz ve geçmiş olsun dileğiniz için.

      Sil
  3. geçmiş olsun, ne güzel hem ev işlerini halledip yürüyüşe de vakit ayıra bilmişsiniz. Bence de tenhalık tansa kalabalık iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün baya tempoluydu :)

      Sil
    2. Gökyüzü ne kadar güzel öyle..

      Sil
    3. Çok güzeldi gerçekten.Güne güzel başlama sebebim oldu.

      Sil
  4. Harika bir manzaraya uyanmışsınız gerçekten, mis gibi bir gökyüzü :) Elazığ gitmeyi istediğim şehirlerden biri, umuyorum bir gün nasip olur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenur Hanım, ben sanırım 1 yıl daha buradayım.Her zaman beklerim :)

      Sil
  5. Geçmiş olsun öncelikle. Manzara şahane çiçekler güzel .kitaplar daha da güzel.

    YanıtlaSil
  6. Elazığ mı, orcik , tulum peyniri...of off :) 💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk geldiğimde ne bu orcik ya deyip durmuştum :)

      Sil
  7. Hava keyifliymiş güzel de denk geldi :) Ne de güzel açmış çiçek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, hava da misti.Sanki günler öncesinden bilmişsiniz gibi :)

      Sil
  8. Önce geçmiş olsun, aman yormayın yine de temizlik filan, boşverin ;) Hayat en güzel renklerini hergün göstersin size, tanıştığımıza sevindim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanıştığımıza çok memnun oldum.Dikkat etmek lazım evet :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar