Biraz Güneş Biraz Hareket



Herkese merhaba,

Bugünün havasına göre bir liste hazırlama günü. Son bir haftadır artık sabahları uyandığımda güneş çoktan çıkmış oluyor, bu da bir mutluluk sebebi tabii ki. Demek oluyor ki yaz geliyor ve ben mutlu oluyorum.

Bu sabah da güneşli bir güne uyandık Elazığ'da. Hava da mis. Eee bir yürüyüşe çıkayım dedim ve aklıma bu havada yapabileceğimiz aktiviteler geldi. Şöyle ki eğer havanız güneşliyse; ama hafiften de üşütüyorsa yapabileceğiniz en iyi spor yürümek. Birazcık sıkı giyinin, berenizi takın, kulaklara da şöyle güzel bir müzik yerleştirin ve yürümeye başlayın. Açıkçası ben yürürken hedef koymam, yani şuraya kadar gider dönerim ya da şu kadar dakika yürürüm gibi bir sınırlamam yoktur. Siz de sınırsız yürüyebilirsiniz.

Yürümek size hafif kalıyorsa veya çevrenizde uygun alanlar varsa koşmak en ideali aslında.. Hele ki gaza getirici bir müzik eşliğinde. Bir bakmışsınız tüm enerjinizi, dertleri, kederleri koşarken dökmüşsünüz yollara. Bittiğinde de bir mutluluk, bir huzur kaplar içinizi, ohh...




Yoga... Henüz çok yeniyim yogada; ama meğersem benim için en ideal spormuş. Dinginlik, anda kalma, bedeni zorlama, dengede durma.. Bunların hepsini yaparken harcadığınız efor, hareketi yapabildikten sonra içinizdeki o "başardım" hissi.. Çok mutluluk anneciğim.. :)

Hava güzel; ama dışarı çıkıp bunları yapasınız mı yok. Bari camları, kapıları açın içeri temiz hava girsin. Hareketli bir müzik eşliğinde evde dans edin. 


Uzun lafın kısası; biraz güneş, biraz hareket listesi oldu benimkisi. Herkese mutlu günler.

Sevgiler.




Yorumlar

  1. Güneş gelince hareket de kendiliğinden geliyor benim için.
    Güneşi, yeşili maviyi görmeden canlanamıyorum ben, yaşasın bahar geliyor.
    Yoga yapıyorum diyorsun ya, çok mutlu oluyorum senin adına.

    YanıtlaSil
  2. Tülayyyyy valla pes. Bak gerçekten de gerçek bu aramızdaki şey neyse ;)) Sınır koymadan yürümek mottosu ve nasıl da heveslenip birr türlü yapmaya başlayamadığım yoga. Tıpatıp anlattığın gibi olduğuna inanıyorum, denemek istiyorum en kısa zamanda. O resim bile ne kadar huzur verici. Sık sık bakacağım. öptüm seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle başlamalısın yogaya Ece..Başladığında ilk benim haberim olsun.. :)

      Sil
  3. Yogayı merak ediyorum henüz fırsat yaratamadım, huzurlu olduğu kesin, yürümekse tam benlik, tıpkı dediğiniz gibi sınır ve rota çizmeksizin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alıp başını gidiyormuş hissi veriyor sınırsız yürümek Derya :)

      Sil
  4. yoga beden ve ruh için sanırım çok faydalı.yapabilenler şanslı diyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mehtap, benim inanlmaz sırt ağrım vardı ve 1 ayda hiçbiri kalmadı.

      Sil
  5. Çok güzel fikirler de bu bendeki üşengeçlikler olmasa :). Burada hava kapalı ve yağmurlu bir de :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, tüh ben olsam çıkartırdım seni dışarı, hadi kalk kahve içmeye diye :)

      Sil
  6. Bence çok güzel bir liste olmuş.Hem meditasyon hem dans,temiz hava daha ne olsun.

    YanıtlaSil
  7. Fırsat ve vakit bulsam ilk yapmak istediklerimden biri yoga 🤸🏻‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymaaa...Kesinlikle denemelisin.Bence sen çok seveceksin :)

      Sil
  8. En güzeli güneş ve hareket zaten.. Bugün benim şansıma güneş yoktu ama bahane etmedim çıktım dışarı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun sen de en güzelini yapmışsın.Zaten yaşadığın yerde güneş beklemek çok da doğru değil evden çıkamazdın o zaman sanırsam :)

      Sil
  9. İlkaycığım..Ben çok sevdim yogayı;ama herkes her şeyi sevecek diye bir düşünce yok.En kolay spor yürümek zaten :)

    YanıtlaSil
  10. Evde dans fikrini sevdim :) Arada yaparım gerçi, daha sık yapacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar