Harf Oyunu



Herkese merhaba,

Bugün alfabeyi sıralıyoruz. Hiç düşünmedim, yazarken aklıma ilk geleni yazacağım.. Hadi başlayayım o vakit:

A- Aile

B- Bursa (Memleketimi özledim)

C- Cantık (Bursa'lılar veya Bursa'da yaşayanlar bilir. Bir nevi pide... Ama ne pide..Offf çok özledim.)

Ç- Çilek (Kıbrıs'ta tarladan toplayıp patlayana kadar yiyebiliyorduk)

D- Deniz (Temmuz ayından beri hasretiz birbirimize)

E- Ege Üniversitesi (4 şahane yılımı geçirdiğim canım okulum)

F- Frida Kahlo (Tam karşımda kitabı var henüz başlayamadığım)

G- Gofret (Ama Ülker çikolatalı gofret)

H- Hırka (Kendime örmek istiyorum; fakat hiç örmedim acaba yapabilir miyim?)

I- Ilık hava (Malum baharı özledik)

J- Jelibon (Ayıcıklısından)

K- Karpuz (Tüm yazımı onunla geçirebilirim)

L- Limonata (Ev yapımı olacak)

M- Mantı (Allah'ım liste yemek menüsü olma yolunda ilerliyor....)

N- Nakış (Başlamayı çok istiyorum, bu aralar araştırmadayım)

O- On (sevdiğim bir sayıdır)

Ö- Örgü (Bu aralar aklımdaki tek şey)

P- Pasta (Bayadır şöyle güzelini yemedim)

R- Radyo (Eski zaman radyolarından bir adet evime istiyorum)

S- Sabah (Günün en sevdiğim saatleri)

Ş- Şnorkel (Denizin altı beni hep mutlu etmiştir)

T- Tarif (Yeni örgü bebeğimin tarifi ile uğraşıyorum)

U- Un (Ekşi mayam bozuldu, yeniden yapmam lazım, onun için de ekmeklik un lazım)

Ü- Ümit (Etmek güzel şey)

V- Veni, vidi, vici (Geldim, gördüm, yendim)

Y- Yeşil (Her şeyi güzeldir..Zeytin, elma,ağaç....)

Z- Zardan Adam (diye bir grup vardı..Noldu acaba onlara?)

Şimdi sizin listelerinizi okuyup kesin "Aaaa..Eveett..Bu da vardı" diyeceğim.. :)

Sevgiler.

Yorumlar

  1. Hırka ben de çok severim, renk renk çeşit çeşit olsun isterim. Hele ki el emeği ise çok daha kıymetli olur. Ör bir tane, bence çok da güzel becerirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok istiyorum denemek..Bakalım youtube videoları falaln bir şekilde halletmeye çalışacağım. :)

      Sil
  2. Güzel liste , iyi haftalar..

    YanıtlaSil
  3. Nakış için sormak istediğin olursa burdayım 💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim.Sana sormayacağım da kime soracağım zaten :)

      Sil
  4. Ay canım kiymali cantik istedi ya

    YanıtlaSil
  5. Hırka kesin yaparsın. Şöyle tatlı sulu güzel bir karpuz yemeyeli yıl var. Çilekten sonra en sevdiğim meyve ünvanı kendisine ait :). MAntı da en sevdiğim yemeklerde ilk üçte :).

    Sahi ne oldu Zardanadam'a, hepsi hepsi hayat nasıl olsa :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir arkadaşımızın tayini Diyarbakır'a çıkmıştı da aklıma ilk gelen "ayyy ne güzel karpuzlar vardır şimdi orada" olmuştu :)

      Sil
  6. aile, frida ve mantı
    bu 3 kelimeni seçtim kendime :))

    YanıtlaSil
  7. Ümit etmek güzel şey. Çok sevdim listesini Tuly ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Beğenmene çok sevindim Esra :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar