Neden Mutlu Olmayasın Ki?



Anladım ki artık az ile yetinmeyi unutur olmuşuz. Hep başkalarının hayatlarına bakıp onların ne kadar mutlu olduğunu, bizimse hayatımızın onlarınkinden kötü olduğunu düşünür olmuşuz. Bu sebepledir ki bugün, aslında çok da mutlu olduğumuzu gösteren 10 madde yazdım:

1. Bugün de sağlıklı bir şekilde uyandıysan,

2. Yiyebileceğin bir yemeğin varsa,

3. Her daim temiz suya ulaşabiliyorsan,

4. Giyebileceğin kıyafetlere, delik olmayan ayakkabı ve çoraplara sahipsen,

5. Gün sonunda başını sokabileceğin sıcak bir yuvan varsa,

6. Görebiliyor, duyabiliyor, dünyadaki tüm güzellikleri hissedebiliyorsan,

7. Evinde en az bir adet bitki ya da hayvan yetiştiriyorsan,

8. Sana iyi gelen, seni iyileştiren hobilere sahipsen,

9. Canın sıkkın olduğunda konuşabileceğin, dertleşebileceğin dostların varsa,

10. Seviyor ve seviliyorsan...bence mutlu olmaman için hiçbir sebep yok.

 Haydi şimdi aynaya bak ve "canım kendim" diye bir sarıl bakalım. Bak nasıl da yüzünde kocaman bir tebessüm olacak. :)

Yorumlar

  1. Tülaycığım ne guzel maddeler. Baktım modum düşük dedigin gibi aynanın karşına geçip kendime güzel sözler söylerim.Aa birde makyaj yaparım, bana iyi hissettiriyor.Nefes alıyor muyuz çok fazla ufak ayrıntılara takılmadan anın tadını çıkarıp mutlu olalım. Malum şuan bir daha geri gelmeyecek.❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj da çok güzel seçenek.İnsanın yüzüne renk gelince bir güzel hissediyor kendini :)

      Sil
  2. Ay Tülay süper şeyler yazmışsın kendimi mutlu hissettirdin gercekten

    YanıtlaSil
  3. okuyunca içimde hemen bu şarkı çınladı:
    "bütün dünya buna inansa, ah bir inansa, hayat bayram olsa.. insanlar elele tutuşsa, ah bir tutuşsa, uznsak sonsuza" :)
    herkes (ama istisnasız olarak herkes) uygulasa bu kolaycacık, zahmetsiz maddeleri... dünya bambaşka yer olurdu mutlaka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.Zaten tüm bu gergin ortam insanların mutsuz olmasından kaynaklanmıyor mu?

      Sil
  4. Çok şükür❤
    Kullandığın fotoğrafa da bayılıyorum söylemeden geçmek istemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu fotoğrafı.Şu çocuğun yanaklarını sıkasım geliyor :)

      Sil
  5. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Hoş geldiniz bloguma :)

      Sil
  6. En yakın aynaya koşuyorumm..

    YanıtlaSil
  7. Ah her sabah yaparım bunu, dur şimdi senden etkilendim ya bir de gece yapayım, canım kendime sımsıkı sarılayım, sabah ayrı gece ayrı ne bu ilgi desin hadi şımarsın biraz :))
    Benim gibi yaşıyorsun, benim gibi düşünüyorsun, o yüzden ben seni çok sevdim Tülin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeyneeep, ben de çok sevdim seni.Ne güzel birbirimizi bulmuşuz :)

      Sil
  8. Şükretmeyi hatırlattınız, çok güzel yazmışsınız. Teşekkürler 💖✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara unutuyoruz bunu.Hatırlamak lazım. Çok teşekkürler :)

      Sil
  9. ooooo ne iyi geldi, bi bilsen.

    YanıtlaSil
  10. Süper pozitif bir liste olmuş ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar