Çok İyiyim, Çok Teşekkür Ederim Hayat...

Herkese merhaba,

Bugün geç uyandım. Her sabah yaptığım gibi müzik listemden rastgele bir şarkı açtım ve karşıma çıkan Hindi Zahra - Stand Up...Güne daha ne kadar güzel başlanabilir ki diye düşünürken kargodan beklediğim kitaplarım da geldi. Pastanın üzerindeki vişne gibi oldu...



Bugün gerçekten çok iyiyim.. Sıcak evimdeyim, sevdiğim insanla birlikteyim, ailem, dostlarım, sevdiklerim sağlıklı... Yiyebilecek yemeğim, giyebilecek giysilerim var.. Beni mutlu eden küçük hobilere sahibim. Gerçekten çok iyiyim, çok teşekkür ederim hayat...

Şu sevgililer günü olayına da değinmeden edemeyeceğim. Biraz önce İnstagram'da SusuÖyküsü'nün paylaşımı çok hoşuma gidince buraya da yazmak istedim.. Diyor ki; "Watsapp'tan, oradan buradan sevgilimiz olmayan, sevgili olma ihtimalimiz mümkün değilli, olsa tuhaf olurlu nice tanıdıklarımız, eş, dost, akrabamız sevgililer günümüzü/gününüzü kutladı değil mi:) Eski sevgililer de el öpmeye falan gelirse mevzuya şeker bayramı tadı verebiliriz sanki.." 

Sevgiler... :)

Yorumlar

  1. Müzik süper, keyifli satırlar okumak çok güzel... :)

    YanıtlaSil
  2. Müzik dinlemek harika. Ama ben hep unutuyorum.Simidi açacağım.
    Güzel günler dilerim Tülaycığım❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aç aç hemen :) Sana da güzel günler diliyorum.. :))

      Sil
  3. Uzun zamandır ben de merak ediyordum bu kitapları.Elimdekini bir an önce bitirmem gerekiyor sanırım.Her şey yolunda şükür ki.. :)

    YanıtlaSil
  4. Hah haaa evet gerçekten şeker bayramından farkı kalmadı :)
    İnsan bir de utanıyor mahcup oluyor, gelen mesajlara bakıp; "ay acaba benim de kutlamam mı gerekiyordu benden çokça yaş büyük olan ablaların tanıdıkların günlerini" diye anlık bir tereddüt içine giriyor, neyse ki etkisinden çıkıp toparlanırken fazla zorluk yaşamadım:))
    Şermin nasıl güzel yazmış dimi? Ah gidip biraz sayfaları arasında dolaşmak istedim şimdi.
    Bir de sana başka bir kitapla ilgili bir şey yazmak istiyorum.
    Ay dur onu da mesajla yazayım.
    Hep mutlu ol, çoook mutlu ol, sarıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Zeynep, şimdi sen bana mesaj atacaksın ya..Ben nereden okuyacağım acaba onu? :)) öyle bir mesaj kutusu mu var ki?Hahah..Ay çok eğlendim kendimce :)

      Sil
  5. Ohhh mis daha iyi ol her zaman

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim. :) Hepimiz iyi olalım,mutlu olalım.

      Sil
  7. İyi olarak uyandığın sabahların, günlerin çok olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah, ne güzel demişsiniz.Teşekkür ederim.Siz de çok mutlu olun. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar