Blog Maceram




Herkese selam,

Benim blog maceram nasıl mı başladı? Aslında her şey Ezgi'yi Instagram'da keşfetmemle başladı. Uzun bir süre profilinde vakit geçirip her bir paylaşımına hayranlıkla baktıktan sonra mesaj göndermiştim; "Sayfanıza, fotoğraflarınıza, enerjinize bayıldım.. Ohh güne güzel başladım, teşekkürler." diye... Aradan zaman geçti ve bir baktım Ezgi bir meydan okuma başlatmış, vay efendim şubat ayı boyunca her gün blog yazılacakmış. Konulara baktım, çok eğlenceli. Yıllardır bir blog açma hevesim de var... Eeee konular da belli.. Dedim ki "Tülin aç kızım bir blog, fırsat bu fırsat."

Yani anlayacağınız ve çoğunuzun da bildiği gibi ben blog yazmaya 1 Şubat 2019 itibari ile başladım. Ama iyi ki de başladım. Her gün yeni bir heyecan. O kadar da tatlı insanlarla tanıştım ki.. İyi ki kader bir şekilde beni buraya atmış.. :) Sana teşekkürü bir borç bilirim Ezgi...


Yorumlar

  1. Daha uzun yıllar boyunca da yazmaya devam edersiniz inşaallah, sabırla, dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. devamlı olmanızı umarım.

    YanıtlaSil
  3. nice yıllar okumak dileğiyle... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, benden de size sevgiler :)

      Sil
  4. Bu hevesle olacak gibi duruyor..Bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. Daha 20 günlük bizimle olduğunu kabul edemiyorum Tülin, sen yıllardır buradaydın, yeni falan değilsin. Öyle bir sevgiyle geldin ki, bu hissi yerleştirdin bizlere. İyi ki geldin..Ve hiç gitme tamam mı, hep buralarda ol, ben seni çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'çiğim...Çok teşekkür ederim ben de seni, hepinizi çok sevdim.Daha buralardayım, gitmem bir yere :)

      Sil
  6. Ne güzel ne mutlu Ezgi'ye <3<3. Ama gerçekten her yazısı ilham kaynağı, iyi ki yazıyor hep yazsın canım Ezgi, sen de yaz hep tabi :).

    YanıtlaSil
  7. Asıl ben çok teşekkür ederim, bir mutluluğun ucundan tutmuş olmak paha biçilmez. Ama senin mutluluğun bende hissedilişi kat kat :) İyi ki yazdın, ama devam et oldu mu ? Bak gördün çok güzel buralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraların bu kadar güzel olduğunu bilsem kesinlikle daha önce yazmaya başlardım.Zaten bir yere gitmem henüz, daha anlatacağım çok şey var :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar