Daha Anlatacaklarım Var




Herkese selam,

1 Şubat itibari ile başlamış olduğumuz meydan okumanın sonuna gelmiş bulunmaktayız. Nereden başlasam bilemiyorum ki. Bu 28 gün boyunca neler mi oldu?

Öncelikle normalde sadece okumakla yetindiğim blog aleminde yazma kısmına geçmiş bulundum. Hele ilk gün ki yazıma yaptığınız yorumların her biri benim için öyle anlamlı ki.. Resmen beni sarıp sarmaladınız, hoş geldin dediniz, cesaret verdiniz. Belki ilk yazıma o yorumlar gelmeseydi vazgeçebilirdim. Ama tabiri caizse öyle bir gaza geldim ve mutlu oldum ki bu enerjim, mutluluğum hiçbir gün eksilmedi, hatta giderek arttı. 

Konular öyle güzel ve ince seçilmişti ki.. Aynı soruya herkesin farklı bir cevap vermesi beni çok eğlendirdi. Sırf etkilenmemek için her gün önce konuya baktım ve kendi yazımı yazdım, sonra da keyifle sizin yazdıklarınızı okudum. Bazen her yazılana yetişemedim; ancak zaten bu meydan okuma maratonu bittikten sonra ortalık biraz sakinleşince ben her birinizin ,eski yazılarını okumak için, kapılarını tıklatacağım zaten :) 

Bu 28 gün boyunca çok tatlı insanlarla tanıştım. Birbirimize yaptığımız yorumlardan bile kanımızın kaynaştığı insanlar oldu. İnanıyorum ki hanginizin şehrine gitsem ve bana yardımcı olabilir misin desem illaki bir blog arkadaşım çıkacak, biliyorum. İnsan sadece blog okuyarak birileriyle kaynaşabilir miymiş? Evet, ben bunu gördüm.

Ezgi'ciğim... Mahallemizde her gün camlardan birbirimize el sallayıp hal hatır sorabilmemizi sağladığın için öncelikle sana ve beni de mahallenize aldığınız için tüm mahalle sakinlerine teşekkürü borç bilirim.

Bu bir bitiş değil, benim blog maceram asıl şimdi başlıyor. Size daha anlatacağım çok şey var :)




Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki varsın..Eski yazıları okumak için kapısını ilk çalacaklarımdansın :)

      Sil
  2. Tüliiiiin, iyi ki geldin iyi kii :)
    Seni ilk geldiğin günden beri hep keyifle okudum, hep yüzümü güldürdün :)
    Çok teşekkür ederim sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeyneeepp, inan ben de öyle.Kanımın kaynadığı kişilerden biri de sensin.Yazıda bahsederken hatta sen geldin aklıma :) Esas ben teşekkür ederim.

      Sil
  3. Blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım sizi de bloguma bekliyorum :)) iyi günleriniz olsunn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selen, bloguma hoş geldin :) Seninkini de mutlaka ziyaret edeceğim.

      Sil
  4. Seni tanıdığım için çok mutluyum.Nice yazılarda buluşmak üzere 🌹🌹🌺🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'ciğim ben de çok mutluyum aranızda olmaktan :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Sizi tanıdığıma çok memnunum, bundan sonra ki anlatacaklarınızı da takipteyim sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Hanım, ben de çok mutluyum sizlerle tanıştığım için.Benden de sevgiler. :)

      Sil
  7. bundan sonrakileri sabırsızlıkla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy şimdi böyle de söyleyince ya beğenmezseniz diye stres yaptım bak :))

      Sil
  8. İşte bu duyduğum en güzel şey, daha yeni başlıyor... Çok sevindim.. Öyledir komşularım hepsi candan samimi, sanal gibi gözükse de gerçek komuşumuzdan daha gerçek... İyi ki vardın, yazdın ve yazacaksın.. Her daim takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ezgi.. :) Çok teşekkür ederim.Bırakmam ben artık buraları.

      Sil
  9. Biz beraber çok güzel olduuuuuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel olduk :) İyi ki varız

      Sil
  10. Ayy bence de iyiki geldin iyi ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim, mutlu oldum çok çok

      Sil
  11. Kesinlikle hepimiz birbirimizin arkasında öylesine güzel durduk ki, enerjilerimiz ortak oldu bu güzel süreç boyunca. Ama değişen bir şey olmasın, siz hep yazın, hep olun! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle, resmen voltran oluşturduk..:ok güzel oldu her şey..Hepimiz hep var olalım :)

      Sil
  12. Merhaba Tülin, bana bıraktığın son yorum çok nazikti, tüm yorumların için ama ayrıca da onun için çok teşekkür ederim. Her şey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim..Her yazımda yanımda olmaya çalıştınız, yorumlar yaptınız.Desteğiniz için teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar