Moral Yükseltici Çözüm

Herkese selam,

Tam da modum düşükken bu yazı ne iyi olacak bana. Tabii ki verdiğiniz taktiklerin hepsi itina ile uygulanacak; ancak benim de moralim bozukken ya da canım sıkkınken yaptığım bir kaç şey var.

Öncelikle uyumak.. Kesinlikle beni en rahatlatan şey. Uyuyunca hiçbir şey düşünmediğimden en kolay kaçış yoludur benim için açıkçası. Hele bir de yorganıma sarılıp, yumuşak yastığımı da kolumun altına aldım mı benden mutlusu olmaz. Uyandığımda bakarım, hala modum mu düşük; o zaman spotify'dan neşeli bir şeyler açarım. Müzik her zaman ilaçtır benim için. Eskiden olsa kesinlikle yapmayacağım bir şeydir; ancak yaşlanıyorum sanırım. Sıcacık bir çay da çok iyi gelir. Bu arada battaniye altında tv karşısında yatmaya devam.Yani modum kötü olunca ben hep yatıştayım anlayacağınız. :)



Baktım hala canım sıkkın sizce naparım? Tabii ki yatmaya devam ederim. Nasılsa akşama eşim gelince o bana sarılır, her şey geçer derim. Sarılmak da beni çok rahatlatır. Belki de tek başımayken evde sarılacak kimse ya da bir evcil hayvan olmadığı için sürekli yorgana yastığa sarılıyorum akşama kadar. Resmen yazıyı yazarken aydınlandım. Evet, moralim bozuk olunca bana en iyi gelen şey sarılmakmış meğersem. Dur, akşam olsun da ben şöyle kocaman bir sarılayım o zaman.

Siz de gidin de en yakınınıza sarılın hemen. :)

Yorumlar

  1. Sana boool boool sarılmalar dileyeyim o zaman. Akşama kadar da sarılacak bişey lazım, hatırlatanlar oluyodur gerçi bunu ;)) Ben de kızımcığımlarıma sarılınca 1 saat yoga yapmış gibi oluyorum. (Hiç yoga yapmadım, anlatılanlara göre diyorum yani) ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hele evlada sarılmak daha da farklı bir histir eminim.. :) Ne güzel, Allah sarılacağımız kişileri eksik etmesin o zaman.

      Sil
  2. bu fotoğraf nasıl güzel
    her zaman gözlerinin içi böyle gülsün
    sevdiğine sarılınca tüm tasalar uzaklaşsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir temenni öyle.Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. "Sarılmak" en güzeli bence de.
    Mutlulugunuz z daim olsun.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim ben de :)

      Sil
  6. dolmuşta pencere kenarında ağlayıp durakta gözünün yaşını silip hayata devam etmektir . yaptığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli bazen de ağlamak..Ama çok da üzerinde durmamak..Ağlayıp yola devam edebilenlerdensin ne mutlu sana :)

      Sil
  7. Gülmek de pek yakışmış sana :) Gülmeleriniz, sarılmalarınız bol olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayşenur..Hep gülelim, hep sarılalım inşallah.. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar