Aldım yazdım

Herkese merhaba,

Bu günü niyeyse bir yetiştiremedim. Yapmam gereken birçok iş var; ancak neredeyse öğleden sonraya girdik bile. O kadar işe rağmen ben buradayım, neden? Çünkü canım blogum :)

Bugün 3 alıntı yapma günü. İşte benimkiler..




  • Umarım gurur duyduğun bir hayat yaşarsın ve eğer yaşamadığını düşünürsen, umarım içinde her şeye yeniden başlayacak gücü bulursun. (Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi)



  • Bir şey olmuyorsa; ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten olmaması gerektiği için olmuyordur. Şu uçan kuşlara bak! Ne ekerler, ne biçerler.. Onların rızkına kefil olan Allah; seni mi ihmal edecek sanırsın.. Yeter ki sen istemeyi bil... (Mevlana-La Tahzen)



  • Ancak her şeyi kaybettikten sonra her şeyi yapmak için özgür oluruz. Dibe vurmadan özgür olamazsın. (Fight Club)
Sevgiler....

Yorumlar

  1. alıntılarınızı severek okudum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. favorim sen yeter ki istemeyi bil ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok uzun bir yazı..İnternetten uzun versiyonunu da okumanızı tavsiye ederim

      Sil
  3. Hepsi de çok güzel ama Mevlana en güzeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman umutsuzluğa kapılsam bu yazıyı açar okurum <3

      Sil
  4. Hepsi çok güzel ve anlamlı. Ama 2.alıntı tam benlik.Herseyde hayır vardır. Olmuyorsa zorlama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.En sevdiğim sözdür "hayırlısı"...

      Sil
  5. Bunlar benim çalışma masamda da yazılıdır, nasıl topluyor güç veriyor her biri..
    Sende de okumak ne güzel oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçketen umutsuzluğa düştükçe tekrar tekrar okuyorum ben de :)

      Sil
  6. Benim için tam zamanında yetişen üç güzel alıntı daha..

    YanıtlaSil
  7. Bloglar bu meydan okumada şahane alıntılar çıkardılar ortaya. Ne güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.Ne güzel şeyler öğreniyoruz.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar