Neler Yapıyorum?

Herkese merhaba,

Malum haftasonu ve bugün gezerken çok güzel yerler keşfettik, dolayısıyla yazı da biraz geçe kaldı. O halde hemen başlıyorum.

Seviyorum: Blog yazmayı ve buradaki insanları çok seviyorum. Keşke çok daha önceden yapsaymışım. Tek pişmanlığım bu. Ama belki de doğru zaman bu zamandı. Bilemiyorum..

Yiyorum: Bu aralar evimizin yakınındaki simitçi fırınının taze simitlerine takmış durumdayım. Ben zaten sabah akşam simit yiyebilen bir insan olduğum için bu fırını keşfetmem hiç iyi olmadı. Çünkü günün her saati taptaze simit var.

İçiyorum: Tam da şu anda eşimin yaptığı türk kahvesini içiyorum.

Hissediyorum: Kendimi çok daha iyi ve mutlu hissediyorum. Şehre alıştım, güzel şeyler öğrenmeye ve yeni insanlar tanımaya başladım.

Yapıyorum: Yaklaşık 1 yıldır amigurumi yapıyorum ve sanırım kendime yaptığım en iyi şey diye düşünüyorum. Bu ay da oldukça yoğun geçti. Arkadaşımın İzmir'de organik bebek ürünleri satan bir dükkanı var. Ufak ufak şeyler yapıp gönderiyorum onlara. Bu ay da kendilerine bol bol oyuncaklar ördüm.




Sedef'in Maribell Doll tarifini ağustos ayında almıştım; ama yapmak şubat ayına kaldı. Ortaya da böyle sevimli bir şey çıktı. Ben örerken çok eğlenmiştim. 


Arkadaşlarımın isteği üzerine bu minik deniz kızlarını da ördüm. Uçlarına da anahtarlık ucu taktım ki, isteyen çantasına assın, isteyen normal anahtarlık olarak kullanabilsin diye.


Bilenler bilir, amigurumi de tavşan olmazsa olmazlardandır. Yukarıdaki gibi bir tavşancık ördüm.


Bu Frida broşları o kadar zevkle örüyorum ki. Tarifi kedito Seda'ya ait. Bahar da geliyor, beyaz tişörtlerin, kot ceketlerin üzerine ne de güzel olur bunlar.. Bir tane de kendime yapacağım :)


Ve son olarak Brunella... Bu benim kendi kendime oluşturduğum ilk tarif. Dedim ki madem çok taşınıyorum, bir bebek tasarlıyorsam mutlaka valizi olmalı diye düşündüm. Brunella'mı da pumpuliciğim Serap'çığım test ediyor. Az bir şeyi kaldı. Bir sorun çıkmazsa tarifini de herkesle paylaşmayı düşünüyorum instagram sayfamdan :)

Düşünüyorum: Açıköğretim fakültesinde çocuk gelişimi okuyorum. Son sınıfın son dönemindeyim. Acaba bu dönemdeki derslerim nasıl olacak diye düşünüyorum. Umarım çok zorlamaz.

Hayalini kuruyorum: Hayal kurmayı çok seviyorum. Hangi birini yazsam bilemedim; ama bahar gelmiş, hava ılınmış, kuşlar çıkmış, üstümüzde kot ceket, ayağımızda spor ayakkabı ile piknik yapmanın hayalini kuruyorum.

Okuyorum: Bugün itibari ile Şermin Yaşar'ın Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu'nu bitirdim. Onun tadı hala damağımda iken Melisa Kesmez'in Nohut Oda'sına başlayacağım.

Dinliyorum: Şu aralar Ezgi'nin Günlüğü dinliyorum.

İzliyorum: Eskisi gibi çok fazla televizyon izlemiyorum. Takip ettiğim bir dizi veya herhangi bir program yok. Ve bu halimden çok memnunum. Aaa, yalan olmasın en son La Casa de Papel'i zevkle izlemiştim. 

Ezgi'ciğimin neler yapıyorum serisi de bu şekilde.. Ben yazarken çok eğlendim, umarım siz de okurken keyif almışsınızdır.

Sevgiler.

Yorumlar

  1. Ne güzel bebekler, bayıldım. Simit bende çok severim.

    YanıtlaSil
  2. Ah ben o nefiss el emekleri fotoğraflarının arasında kayboldumm! Harika olmuşlar, ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)

      Sil
  3. Bebeklerine hayranlıkla baktım canım ellerine sağlık ben yapamazdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Vallahi 1 yıl öncesine kadar elime tığ alıp zincir çekmemiştim ben de..Sen de illaki yaparsın denesen :)

      Sil
  4. İyi ki yazoyorsun, neler yapıyorum yazısı bloguna çok yakıştı benden söylemesi :)
    Firdayı yapmak çok keyifli :) ördüklerin çok tatlı, ilk kız star wars'taki prenses lea'ya benziyor :)
    Senin tasarımın çok tatlı olmuş :)
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgiii..Çok teşekkür ederim.Ben de bu bebekleri yaparak rahatlıyorum motive oluyorum :)

      Sil
  5. neler yapıyorum serisini zevkle okudum.

    YanıtlaSil
  6. Frida broşlarına bayıldım , bebeklerde çok tatlı olmuş 😊🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Fridaları ben de çok severek yapıyorum.Dediğim gibi kendime de yapacağım bir adet :)

      Sil
  7. Amigurumilere ba yıl dımmm. Bize de tarif versen olar mııı? ;)) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece'ciğim tabii ki..Tarifi paylaşacağım instagramdan.Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar