Daldan Dala

Herkese merhaba,

En ama en merak ettiğim gündeyiz. Bugün meydan okumadaki herkes 7 şarkılık bir liste yapacak.. Mesela ben bu yazımı Handan'ın Bir'i arkadaşımın sayfasında falıma çıkan Elvis Presley-Are you lonesome tonight'ı dinlerken yazıyorum. Eminim herkesten ruha işleyen şarkılar gelecek. Benim listem biraz daldan dala olacak, çünkü değişik ruh hallerinde farklı müzikler dinlerim hep. 

Mesela ben karı çok severim.Yağdığında içimi öyle bir huzur kaplar ki hemen aklıma Carter Burwell-In Brugge Prologue  gelir.



Eşimle iş sebebiyle 2 yıl ayrı kalmıştık, sadece 3-4 ayda bir on gün kadar görüşebiliyorduk ve birbirimizi her özlediğimizde Coldplay-Yellow imdadımıza yetişirdi. Özellikle aşağıdaki animasyon haline getirilmiş klibi... Ne zaman dinlesem buruk bir mutluluk olur içimde.



Cuma günü işten çıkmışsınız. Bir gün daha bitmiş, önünüzde kocaman 2 gün var, eve gelmişsiniz. Ayakları uzatıp dinlenme vakti. Tracey Chapman-Give Me One Reason





Biri uzun yollar, güzel yollar mı dedi? İki güzel şarkı gelsin o vakit. 






Biraz hareketlenmeye ne dersiniz? O zaman mutlu olduğunuz bir anı gözünüzde canladırın ve Regina Spektor-Fidelity



Kapanışı biraz sert yapalım mı? Patronunuz mu sinirlendirdi, sevgilinizle kavga mı ettiniz?Gününüzün berbat geçtiğini mi düşünüyorsunuz? O zaman son ses Linkin Park dinleyin ve rahatlayın :))


Yorumlar

  1. Hepsi çok güzel ama kar eşliğinde dinlenecek olanı❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. In Brugge filmi soundtrack'i..Filmi de izlemediyseniz tavsiye ederim mutlaka. <3

      Sil
  2. reginayı ben de severim :) hareket evet ama sesinde güzel bir dinginlik de var sevgiler liste çok hoş

    YanıtlaSil
  3. harika seçimler. özellikle linkin park.

    bu arada blogumda çekiliş var beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Çekilişinize de akıyorum hemen :)

      Sil
  4. Şarkılar güzel ama o anlatıma ne demeli, çok sevdim :)
    Nasıl da cuk oturdu hepsi, haftasonu tatiline, patron delirtmesine , çok güzeldi çook :)
    Bir de o aradaki mutlu an fotoğrafı, ahh pek tatlı :)

    YanıtlaSil
  5. Keşfedilesi misler gibi bir liste olmuş bu, hemen dinliyorum bilmediklerimi <3

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir derleme olmuş aralarında daha önce dinlemediklerim de vardı açıp hemen dinledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel oldu bu ya, herkes birbirinden yeni birşeyler öğrendi :)

      Sil
  7. müzikler geldi kulağıma
    bu ezgilerle güne başladım ne güzel
    meydan okumalar şahane oldu
    bloglar canlandı :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,özellikle bu konu da süper oldu.Herkesten birşeyler öğrendik :)

      Sil
  8. Tek kelime ile muhteşem liste, hepsi de severek dinlediğim isimler. Hooverphonic listende gördüğüme çok sevindim bilmem neden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski bir arkadaşını görmüş gibi oluyorsun..Ben de Coldplay'i bir arkadaşın listesinde görünce öyle olmuştum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar