Bugün Benim Doğum Günümmüş Meğersem

Herkese selam,

Meydan okumanın 2. günündeyiz. Sabah uyandım, kahvaltı faslından sonra acemi heyecanı ile hemen bloga girdim.İlk yazıma yaptığınız yorumlar, kendimi "beni gerçekten mahallenize almışsınız da o mahallenin bakkalında veya kasabında karşılaşmışız, ayaküstü sohbet ediyormuşuz" gibi hissettirdi.Her birinize verdiğiniz destek ve sıcak karşılama için çok teşekkür ederim.

Bugünün konusu neydi acaba diye bir kontrol edeyim dedim ve bir baktım; eee bugün benim doğum günümmüş ya. :) Neredeyse 1 yıl var esas doğum günüme,daha ne isterim. Ezgi bizden hediye listesi yapmamızı istemiş.Aslında bir çoraptan bile mutlu olmayı bilen bir insan olmama rağmen (yazar burada ne kadar da alçakgönüllü olduğunu belirtmek istemiş) madem bir varsayım yapıyoruz; o zaman ben bir karavan istiyorum.

Şöyle çok geniş olmayan ama her ihtiyacımızı da karşılayabilecek cinsten.Kapısını açıyorum, karşıma bir oturma alanı çıkıyor,minik bir masası var."Ayy, yemeklerimizi burada yeriz.Burada bir şeyler yazar,çizerim.Sen burada kitabını okursun" diyorum.Sonra sola bakıyorum, minicik bir tezgah ve lavabo.Altında,üstünde minik dolaplar,raflar.

Heyecanla hemen ilk rotamızı düşünüyorum.Acaba nereye gitsek hiç dönmemecesine? Aklıma ilk orman;ama deniz de gören bir yer geliyor."Yıllar önce üniversitedeyken Akyaka'da gittiğim kamp alanı" diyorum.Oraya gidelim.Çok mutluyum;çünkü bugün benim doğum günüm ve hayalimdeki hediyeye kavuşmuşum. İnsan daha ne ister.Ha, bir de köpek :)

**Pasta fotoğrafı 2013 yılında o zamanki nişanlım,şimdiki eşimle aramızda 1700 km vardı ve iş yerime bu sürpriz pastayı yollamıştı.Ne de mutlu olmuştum.
**Karavan fotoğrafı ise internetten alıntıdır.Ama tam da istediğim olandır.

Sevgiler...

1. Ben de köpek isterdim ve seyahat etmek :). Benim de ilk ve son yazdığım dilekleri şimdi sende okudum, hehe :).

1. O zaman çekelim karavanlarımızı yanyana :)

2. Eeee daha ne olsun...
    Siz arkadaşım yıllar önce 1700 km uzaklıktan en güzel hediyenizi almışsınız ...
    Üzerine de bu karavan valla çok güzel olmuş.
    Doğum gününüzü kutlar iyi yolculuklar dilerim.
    Yolunuz açık olsun.

1. Çok teşekkürler.Hepimizin doğum günü kutlu olsun :)

3. karavan fikri çok güzel, benim için de çakıl taşları olan deniz yada göl kenarına da gider misiniz :)

1. Tabii ki...O zaman buyrun gelin, beraber gidelim.Ya da ben geçerken sizi alayım :)

4. Karavan hayali olan bir ağbim var ve umarım sahip olur. Güzel bir dileğin var , en kısa zamanda yerine gelmesini dilerim.

1. Umarım...Hepimizin dilekleri gerçek olur inşallah.

2. Ayyy çok süper fikirler
      Bu arada mahalleye hoşgeldin hemen listeme alıyorum seni

3. Merhaba, hoşbuldum mahalleye :) Çok teşekkür ederim.

5. Bence bu istekler enn kısa zamanda gerçekleşmeli, özellikle köpek ;)

6. Dilerim gorseldeki karavan senin olsun 😉

7. En güzelleri hepimizin olsun, çok teşekkür ederim.Ama karavan işini cidden düşünüyoruz, bakalım :)

8. Henüz bir karavanımiz yok çadırla idare ediyoruz. Çadıra da köpeğimiz mia, yani biz ona kızımız diyoruz, onu sahiplendikten sonra başladık, çok eğleniyoruz biz:) tüm dilekleriniz gerçek olsun🙏
    Sevgiler💙

1. Evet,biz de henüz çadır aşamasındayız.İnşallah en yakın zamanda karavan ve köpek fikrine de yaklaşırız.

9. Karavana elimde hediyemle gelirim bir çayınızı içerim olmaz mı ?

10. Anacım hepinizin çok mütevazi isteklerine bakıp kendimden utandım be ya ;)) Şaka. Tüm istediklerine kavuş inşallah. Karavan da çoook ciciymiş, hadi bakalım.