İstiyorum...



Herkese selam,

Sabah maalesef ki üzücü bir haber aldım; dolayısı ile tüm gün motivasyonum yerlerdeydi. Bugün modum biraz düşük anlayacağınız. Bugünün konusu olan maddi-manevi ihtiyaç listemi açıyorum, hepsine sahip olmuş gibi hayal kurayım da azıcık neşem yerine gelsin.

- Kimse hastalanmasın istiyorum.

- Kafamı çikolata dolu bir kaba sokmak istiyorum.

- Bir kamyon dolusu yün istiyorum.

- Kendime özel bir jet istiyorum.

- Küçük bir dükkan istiyorum.

- Hayallerimin peşinden gidebilmek için birazcık cesaret istiyorum.

Dedim ya motivasyonum ve yaratıcılığım yerlerde maalesef; ama meydan okumayı da bırakmak istemedim. Umarım yarın çok daha güzel, çok daha pozitif şeyler yazabilirim.

Sevgiler.

Yorumlar

  1. Üzüntülerin su gibi aksın geçsin hemen inşallah. Ve tüm istekleri yerine gelsin dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Her gün yazıyoruz, maalesef her gün aynı enerjide kalabilmek mümkün değil, arada bir sürü şey yaşıyoruz, olumlu olumsuz.. Bugün de senin için öyle olmuş..Ama umarım aldığın üzücü haberin iyiye dönmesi mümkündür..öyle olsun inşallah.
    Ve isteklerin de gerçek olsun tabii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar haklısın ki Zeynep..Her gün aynı olamıyoruz maalesef..Geçecek umuyorum.

      Sil
  3. Umarım en kısa zamanda o huzursuz his kaybolur gider, günlerimiz hep aynı olamıyor ne yazık ki..
    Kafamızı çikolata dolu kaba birlikte sokalım bence, nefis olurr!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar