Biri İnstagram Mı Dedi?

Herkese selam,

Ben bir sosyal medya bağımlısıyım. İnanılmaz vaktimi harcıyorum bu mecrada. Bundan yavaştan kurtulmaya çalışıyorum; ancak her seferinde o kara deliğin içinde buluyorum kendimi. Bugünün konusu da İnstagram'da ilham aldığın hesaplar olunca karar vermem oldukça zor oldu açıkçası. Sizi de çok sıkmamak için 4 hesap seçtim.




zynp'in hesabı tam bir görsel şölen.Tatlı mı tatlı, tam bir ilham kaynağı. Kasnaklarına bakıp bakıp keşşşke benim olsa diye iç geçiriyorum :)




melkeontheroad...Melike'yi yeni keşfedenlerdenim. Geziyor, kamp yapıyor. Haftasonu Bolu'da kar kampı yaptılar. İçlerine beni de alsınlar diye bekleyeceğiniz cinsten bir ekipler...Çok da eğlenceliler.Yeni maceralarını bekliyorum bakalım.



yasaminritmi Kendi karavanlarını yapıp, minik kızları ile beraber şehir şehir gezen bir aile. Karavan hayaliyle yanıp tutuşan biri olarak "neden olmasın"ı gösteren bir hesap. Ayrıca karavanlarının yapım aşamalarının hepsini de kendi bloglarında detaylı bir şekilde yazmışlar.



Ve son olarak sifir.atik Her gün mutlaka paylaşımlarına baktığım bir sayfa. Daha az atık, daha az plastik kullanımı için benim de uygulamaya aldığım bir çok alternatif yöntemleri var, oldukça da etkili.Sayfayı inceledikçe doğaya benim de bir katkım olsun dememeniz imkansız.

Şimdilik bu kadar. Sevgiler...


Yorumlar

  1. Woww hepsi harika. Sabah sabah için açıldı. Bu sayfaları bende ziyaret edeceğim.
    Teşekküler Tülaycığım❤❤

    YanıtlaSil
  2. Bi kaptırınca saatler geçiyor, hiç anlamıyoruz 🙈Ben de öyleydim, çözümü listemi elemekte buldum🙊
    Son hesabı hiç duymamıştım, bakayım hemen🤗Diğerlerini ben de çok seviyorum 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne güzel..Aynı hesapları bilince daha da bir hoşuma gidiyor :)

      Sil
  3. Bak bu hesapların hiçbirini bilmiyromuşum ben... Tavsiyene sağlık şekerim ♥

    YanıtlaSil
  4. hepsi güzel hele karavanlı olan hesaba bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet, bir de kızları var ki.Maşallah çok tatlı :)

      Sil
  5. kendi karavanlarını yapıp gezen aileler süpermiş gerçekten ilham kaynağı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, şu aralar Nevşehir'deler.Bakalım bir sonraki durakları neresi olacak?

      Sil
  6. Instamı geçen sene dondurmuştum ama bu sene tekrar açtım ve bağımlılığa devam :D Karavanları olan aileyi ben de çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dondurmaya bile yeltenmiyorum ben..Öyle bir bağımlılık düşünün. :)

      Sil
  7. Sıfır atığı ben de çok seviyorum :) Ben süre oyuyorum kendime iyi de oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süreyi ben de koydum.Hatta ekranımda uyarı yazısı çıkıyor."Tamam"a basıp gezinmeye devam ediyorum :)

      Sil
  8. Çok güzel hesaplar, yaşamın ritmini severek ve merakla takip ediyordum, diğerlerini yeni tanıdım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Zynp'i çok hoş buldum ben de ekledim. Keşke seni de eklesemdi ;))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar