Bir Garip Tülin

Herkese merhaba,

Bugünün yazısı geçe kaldı. Yoo, hiç de kendimle ilgili gariplikleri yazmaktan çekindiğimden değil... :) Birazcık zor bir soru oldu sanki, çünkü bana gayet normal gelen şeyler diğer insanlara garip gelebiliyor. Ama şöyle bir sıralarsam;




- Susadığımı, acıktığımı,yorulduğumu,üşüdüğümü, uykumun geldiğini anlamam...Örneğin suyu içene kadar susadığımı, hırkayı üstüme geçirene kadar üşüdüğümü anlamam.."Aaa üşümüşüm" derim mesela :) Çok konuşmaya başlarsam ve saçma konuşursam eşim der ki "Acıktın mı?", "Hayır" dersem, "O zaman uykun geldi" der :)

- Bulaşık makinesinden takım olan şeyleri yerlerine yerleştirirken sayarım.1,2,3..diye. Eğer o sırada elime farklı bir tabak gelirse baştan saymaya başlıyorum :)

- Bir yerden dönüş yolunda evin anahtarını elimde taşırım, kapının önünde çantamda aramaktan nefret ederim çünkü.

- Bu gariplik mi yoksa 6. his mi karar veremedim; ama aklımdan inanılmaz alakasız biri geçtiği zaman birkaç gün içerisinde o kişiyle ilgili mutlaka ya bir haber okurum (ünlülerde de oluyor,evet) ya da o kişi karşıma çıkar.

- Görsel olarak fil hafızasına sahibim. Yıllar önce aklıma bir görüntü kodlanmışsa onu unutmam imkansız olabiliyor.

Bu yazıdan sonra hala blogumu okumak isteyeceğinizden emin değilim... :)) 

Hepinize sevgiler...

Yorumlar

  1. fil hafızalının teki de benim.. üstelik gözlerim de göz değil, fotoğraf makinesi... :))))
    bazen çok yoruyorlar ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla benim çok işime yarıyor. Fotoğraf albümü gibiyim :)

      Sil
  2. :)))))))))) ayyy dur gülücem sonra yazarım sana

    YanıtlaSil
  3. Gayet güzel arızalar sevdim onları;)
    6'nci his olayı bende de var.Onlari iyi incele bak neler göreceksin oncesinden😉

    YanıtlaSil
  4. 😁 okuyacağım tabii ki

    YanıtlaSil
  5. Ya açsın ya uykun var😊😊Ay buna çok güldüm Tüliiiin🙃
    Fil hafızalık da başa bela, bir sürü şey birikiyor silinmeden ekleniyor üst üste, ben de öyleyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya..Bir de yorulduğumu da anlamam..Bir keresinde yolda yürüken pat diye durmuşluğum var, artık nasıl son raddeye geldiysem :)

      Sil
  6. Belki de bu yazıdan sonra daha çok gelesim gelmiştir :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  7. Anahtarı genelde ben de eve yaklaşmadan önce çıkarırım çantamdan :)

    YanıtlaSil
  8. Okumaya devam etmeye karar verdim :) derler ki aklında olmayan birisi birden aklına gelirse o da seni düşünüyordur (rivayet öyle )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçmayacağınıza sevindim :) Ben de öyle biliyorum;ancak rahmetli Harun Kolçak'ın da aklına gelmemişimdir heralde zamanında :)

      Sil
  9. Fil hafızası diye bir terim var mı yoksa siz mi uydurdunuz acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben uydurmamıştım, yani bu tabir kullanılıyor diye biliyorum :)

      Sil
  10. İnanmıyorum,biri daha var böyle.Yaşasın :)

    YanıtlaSil
  11. Farklı olmak bir ayrıcalıktır.
    Üstelik ben sevimli bile buldum sizi tanıdığına memnunum.
    Benzer şeyler bende var çünkü.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Bence hislerin kuvvetli ki bu da güzel birşey ..
    Ama takım tabak olyına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  13. Şahane garipliklermiş bunlar :)))
    Hele şu bulaşık makinasından çıkanları sayma işine bittim :)))

    YanıtlaSil
  14. Hadi 1,2 neyse de 3-4-5 ;)))şıppadanak aynıyım. Ben diyorum sana bişey var hele çeken ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi de var, billahi de var. :) Daha neler çıkacak acaba benzediğimiz..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar