Karışık Kafa

Herkese merhaba,

Bu aralar o kadar çok şey yapmak istiyorum ki... Kafamda bu kadar plan varken de hiç birine başlayamıyorum; çünkü bu sefer başlayamadığım diğer şeylerde aklım kalıyor. Ben bu kısır döngüde döndükçe aklıma daha da çok şey geliyor ve çıldırma noktasına geliyorum. Gün sonunda kendimi sabah oturduğum koltukta hala otururken buluyorum. Bu da mutsuz son oluyor.

                                         


Örneğin, bir ay önce çarşıdan çok güzel taba rengi dokuma bir kumaş aldım. Amacım kendime kloş bir etek dikmek; ama gelin görün ki benim bir dikiş makinem yok ve ben kendi başıma daha önce hiç bir şey dikmedim. Şimdi kumaş da gözüme bir güzel görünüyor ki sormayın. Ziyan etmek istemiyorum; ama bir şekilde elime makası alacağım...



Çılgınlar gibi örmek istiyorum. Yeni bir bebek projesi var zihnimde. Onu hayata geçirmek istiyorum. Daha arkadaşlarımın logosunu oyuncaklaştırıp öreceğim. Bu arada hiç işim yokmuş gibi kendime baharlık bir hırka örmek istiyorum. Bu gidişle seneye bahara ancak giyerim sanırım. Bir de sophie's universe var ki... Şimdilik sizlerin yaptıklarına bakıp iç geçiriyorum. Ama o da kafamın bir köşesinde.



Nakışa başlamak istediğimi söylemiştim. Aman Allah'ım ne de güzel şeyler yapıyor insanlar öyle.. Bak bak doyamıyorum. Çarşıya gittiğimde ilgili malzemeleri almamak için kendimi zor tutuyorum, bir de aradan onu çıkartmayayım diye.




Çocuk gelişimi son sene ikinci dönem vizelerine 20 günden az kaldı ve benim ders çalışmam lazım sonra stres yapıyorum. Bu işi de çözemedim gitti. Genel kültür olsun, değişik şeyler öğreneyim diye yazılıyorum açıköğretimlere sonra da sınav dönemi stres yapıyorum. Kalsam ne olacak sanki... Bilinçli öğrencilik içime öyle bir işlemiş ki...

Blog yazmak istiyorum. Yazmak istediklerim birikti de birikti zihnimde.. Örneğin başka bir şey yazarım diye girdim bugün; ama ortaya bu yazı çıktı.. 

Biri bana plan yapabilir mi? Ya da ajanda tutan birisi nasıl ajanda tuttuğunu bana öğretebilir mi acaba? Yoksa tümden kendimi uyku moduna alacağım :)


Yorumlar

  1. Biraz kendimi görür gibi oldum, ben bütün yapmak istediklerimden kendi içimde bir "en" listesi yapıyorum yani en çok neyi yapmak /denemek istiyorum diye, bir ucundan başlayınca devamı geliyor belki işinize yarar :) bazende zorunlu gibi olan şeyler (sınavınız gibi) onlar da bu ruh halini yaratabiliyor, bu kadar üzmeyin kendinizi bir yerinden başlarsanız çorap söküğü gibi gelecek devamı sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  2. Tülaycığım tüm işlere aynı anda başla. Hepsini birer birer ayrı kutulara koy. O an canın neyi istiyorsa o kutuyu al önüne devam et. Yarım kloş etek videos linki koydum dün, oraya baktığında azıcık dikiş olduğunu göreceksin, inan bana elde makine dikişi yaparak dikebilirsin, eminim ki 1 gün içinde mutlak biter mesela. Açıköğretim için yapcak bişey yok, ben de şükür denedim, bitirdim ama stres ayynennnn dediğin gibiydi, 3.ye bulaşmayayım dedim artık ;)) Geçer gider, çok stres yapma, son 3 yıl çıkmış sorulara bak, onur öğrencisi olarak mezun ol ;)) Umarım azcık fayda sağlayabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  3. biri bitmeden birine başlama, toparlanmaz. hemen yarımları bırak bitmeye en yakın olandan başla yoksa biz bile kurtaramayız seni :) kolay gelsin selamlar :)

    YanıtlaSil
  4. Yaaa bu ben değil miii 😃 kendimi buldum yazıda sadece etkinlikler farklı :))) benim çözümüm bir kağıda aylık yapacaklarımın programını içeren yazılar yazdım ona göre zaman planlaması yapıyorum :) işe yarıyormu en azından yapacaklarım gözümün önünde;) valla kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bana da beklerim..
    Vizeleri atlatın gerisi kolay her şey yoluna girer. Ben altı sene anaokulu öğretmenliği ve yöneticiliği yaptım ve çok güzel bir meslek :)
    Zorluklarla doluda olsa çocuklarla ilgili olan her meslek kutsaldır ve başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar