Biri Dizi Mi Dedi?

Herkese merhaba,

Bayram tatili bitmiş, artık ağustosun da ortalarındaysak ve sevgili herkes yeterince deniz, kum, güneş, ayak fotoğrafı, flamingolu çanta, dondurma, frozen, hasır şapka.... gibi bilimum yazın sembolü fotoğraf paylaştıysanız bence artık dağılmanızın vakti geldi. Zira bir tane daha "Boomeranglı" ayağa gelen dalga paylaşımı görürsem kendimi bıçaklayacağım...



Kiiimm?? Ben mii? Ne münasebet.. Geçen seneden beri deniz yüzü görmemiş, 4 aydır tek uzun yolculuğu Elazığ-Malatya karayolu olmuş, 40 decere sıcakta koltuklarına yapışmış (siz siz olun sakın tay tüyü müdür nedir, öyle bir koltuk takımı almayın. Sibirya'da yaşıyorsanız alabilirsiniz, orası ayrı), apartmanında herkes memleketine gitmiş, lojmanında çıt çıkmayan ben mi kıskanacağım sizi?

Sanki işiniz başlamayacak... Sanki okullar açılmayacak... Sanki o pazartesi sendromu hiç yaşanmayacak.. İşte o zaman da ben güleceğim size.. 

    - Bu da yaz boyu benim manzaramdı.. Ayrıca bu kadar sarının bir araya gelmesi tesadüf olmamalı -

Hamileliğimin ilk 3 ayı istirahat etmem gerektiğinden sadece koltukta yatıp televizyon izledim. Sabahtan akşama kadar tüm ergen yaz dizilerinin tekrarları, onlar bitince gelin-kaynanalı yemek programları ve akşam üzeri tabii ki efsane dizi "Aşk-ı Memnu".... Öyle bir hale geldim ki ciddi anlamda günlük konuşulan kelimeleri hatırlayamamak, iki kelimeyi bir araya getirip cümle kuramamaya kadar gitti olay. Resmen beynim uyuştu. Ve bu böyle olmayacak deyip bari yabancı dizi izleyeyim mantığı ile dizi arayışına girdim. Şunu da belirtmek isterim ki; insan değişik bir ruh halinde oluyor herhalde. Her şeyden sıkılıyorum, bu sebeple hoşuma giden bir kitap buldum mu 2 günde bitirip yeni bir hoşuma giden kitap bulana kadar elime kitap alamıyorum nedense. Hemen içim şişiyor..

Ne diyordum? Dizi.. Friends'den tutun da How I Met Your Mother'a kadar her diziyi denedim. Olmadı. La Casa De Papel inanılmaz sarmıştı, onu da 3 günde bitirdim. Derken Hand'smaid Tale 'ı çok sevdim; ki hamileler izlemesin vs gibi şeyler okumuştum ama hiç de alakası yok; ancak uzun süredir bulamıyorum internette nedense. O da yarım kaldı. Bir haftadır Anne With an E'ye takıldım; ama onda da her bölümünde çok ağlıyorum. (Hormonlaaaarrr...) 

Yani demem o ki.. Acaba bana güzel, hoş bir dizi tavsiyesi olan var mıdır?

Yorumlar

  1. Yaaa ne tatlısın🙈 Deniz yüzü göremedin, Bursaya gelemedin, sarılıp çilek yiyemedik🙊Ama demek ki seneye yaz tam senin yazın olacak🎈Çıkaracaksın bu yazın acısını 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Zeynep...O zamanda muhtemelen çocuğu annemlere verip sadece uyuyacağım :) Neyse sağlık olsun diyelim. :)

      Sil
  2. Hiç sıkılma anacım, daha bi kere 20 dk girebildim bu sene ve de şu an aydınlandım ki benim bi tane bile bu resimden yok, hafta sonu kendime bunu mu görev edinsem acaba? Ojeleri süreyim, dizlerimi şöyle kırayım, güneş gözlüklü ve de kitaplı olsun ;))
    Güzel anne, sana kolaylıklar diliyorum, bakma sen evde oturmanın keyfi de yok aslında, o da çok güzel bi eylem. Hele hele yakında minnoştan hiç fırsat bulamayacağın anları düşünüp biraz daha keyif yap. Neler örüyorsundur şimdi sen kimbilir o sarılarla? Bize de göster tm mı?
    Sevgiyle öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğrafı çek ve beni de etiketle lütfen :) Ayrıca lütfen benim için de bir iki kulaç at :) O sarılarla da yapıyorum birşeyler işte kendi çapımda...

      Sil
  3. yaaaa nasıl tatlısın
    nasıl güzel ve içten yazmışsın bayıldım sana
    dark izlemeni öneririm
    crown
    timeless
    sevdiğim diziler oldu
    Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel tavsiyeleriniz ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar