Kasım Ayı Meydan Okuması -2- En Sevdiğim Sesler ve Kokular

Herkese merhaba,

Bu meydan okuma işini çok seviyorum. Zaten blog yazmaya başlamama da bir meydan okuma vesile olmuştu, sanırım yeri bende ayrı bu sebeple.. Bugünümüzün sorusu "en sevdiğin sesler ve kokular nelerdir?"



Gözlerimi kapattığımda duyduğum ilk ses kar yağarken ki o sessizlik.. Evet, belki çoğunuz karın bir sesi yok ki diyebilirsiniz; ancak ben onu duyuyorum. Bir kar tanesini havadayken gözüme kestirip yere düşene kadar izliyorum. Yere düşüyor ve duyuyorum "pıt.." Sanki o kar tanesi yere düşüyor ve yeryüzüne huzur yayılıyor gibi geliyor bana. Ara sokaklardan bazen insanlar yürüyor yeni yağmış karın üzerinde "gırc..gırc..." ayakkabılarının sesi de geliyor kulağıma. En çok kar sesini seviyorum...



Bir de sevdiğim sesler arasında cama vuran yağmur sesi var. Yağmur yağıyor, pıtır pıtır cama vuruyor. Elimde sıcacık bir çay ve tarçınlı bir şey. Kek, kurabiye, pasta.. ne olduğu önemli değil. Tarçın koksun yeter. Fırında tarçınlı bir şey pişirdiğiniz zaman sanki o evde hiç mutsuzluk yokmuş gibi geliyor bana. Tarçın demek mutluluk demek benim için. Aile demek.. Öyle bağdaştırmışım nedense...

O zaman şuraya güzel "pıtırlı" bir yağmur videosu bırakayım. Tarçınlı keklerinize eşlik etsin. Gününüz de çok güzel geçsin.


Yorumlar

  1. Bir gün hangi şehirde olur bilmiyorum ama seninle cama vuran yağmur sesi eşliğinde karşılıklı muhabbet ederken tarçınlı kekimizi yiyor olacağız, inanıyorum buna 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Zeynep'im...Kekler benden çaylar senden. :)

      Sil
  2. Bir arkadaşım var onda hep kar sesi başka der bana

    YanıtlaSil
  3. Kar sesi evettt.Sessiz ,usul usul. Yanında kahve ne güzel keyif verir.
    Sevgilyle❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar kahveye uzak kaldım.Ohh,kokusu burnuma geldi :)

      Sil
  4. tarçın cidden yoğun bir kokuya sahip, akılda kalıcı ve sevilesi:)

    YanıtlaSil
  5. Kar yağış sesine ben de bayılıyorum.Bir sesi olmasa bile dediğiniz gibi içimizdeki sesi bambaşka.Bize verdiği his o kadar güzel ki...

    YanıtlaSil
  6. ah o kar sesi ne kadar güzeldir emeğine sağlık keyifli bir meydan okuduğum için mutluyum 😊 sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar