Kasım Ayı Meydan Okuması -4- Bugün Seni Mutlu Eden Şey

Herkese merhaba,



Yaklaşık 7 aydır pek rahat uyuyamıyorum. Hamilelikle birlikte nur topu gibi bir de reflüm oldu. Bu süreçte ilaç da kullanmayı tercih etmediğim için geceleri genelde 2 saatte bir uyanıyorum boğazım yanarak. Zaten boğazım yanmasa tuvalete kalkıyorum ya da bacaklarım uyuşuyor yine uyanıyorum. Ama bilin bakalım dün gece ne oldu? Ben sadece bir kere uyandım. Gece gayet güzel uyudum :) Tabii bu da beni bir mutlu etti ki sabah anlatamam..

Trabzon'daki bir arkadaşımdan tereyağı istemiştim. Kargom geldiğinde kutuyu bir açtım ki sadece tereyağı değil, fındık ve fındık ezmesi de göndermiş benim canım.. :) Şimdi annemin Bursa'dan getirdiği köy ekmeğinin üzerine tereyağını sürüp tatlı niyetine de kaşıkla fındık ezmesine gömüleceğim müsaadenizle. :)

Umarım sizi de bugün bir sürü mutlu eden şey olmuştur. Sevgiler..

Yorumlar

  1. oh afiyet olsun şifa olsun inşallah canım benim 😊🌸 sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Afiyetle :) Nehir'e hamileyken benim de vardı reflüm ama sonrasında geçti gitti, unuttum bile. Allahtan Ali Deniz de hiç olmadı ama onda da sürekli burnum kanamıştı. Olsun, onu da unuttum gitti :) Ezcümle, hamilelikteki tüm sıkıntılar unutuluyor ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,sıkıntılar oluyor;ama hiçbir zaman of demedim inan ki.Miniğin bir suçu yok ki..Şükredip duruyorum reflüme de, gece uykusuzluğuma da :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar