Kasım Ayı Meydan Okuması -5- Gözünü Kapat ve Hayal Kur

Herkese merhaba,

Bilgisayarımda yaşadığım ufak çaplı sorun nedeni ile meydan okumaları yazamadım birkaç gündür. Bugün sorunu halletmemizle birlikte hemen blogumun başına oturdum.

5. günün konusu şu idi: Gözünü kapat, hayal kur, şu an nerede olmak ne yapmak istiyorsun?



Gözümü her kapattığımda bir manzara gelir hep gözümün önüne. Bu meditasyona başladıktan sonra daha da belirgin olmaya başladı. Gözümü kapattığımda burnuma hep deniz kokusu geliyor. Kulaklarımda da dalga sesi; ama hafif hafif kıyıya vuran cinsten.

Hep önü deniz, arkası orman bir ev hayal ediyorum. Şöyle filmlerdeki gibi... Birkaç basamakla verandasına çıkılan... Verandasının bir köşesinde salıncağı bir tarafında kocaman bir yemek masası bulunan bir ev. Tek kat yeter bana, iki, üç katlı ev yaşlanınca zor olur, hem temizlemesi de zor.Düz ayak olsun yavrucuğum... :)

Tabii ki köpeğimiz var. Geceleri şöminemizin başında dizimizdeki battaniyede uyuklayan bir Golden. Sabahları çok erken uyanıp sahilde meditasyon yapıyorum. Öğleden sonraları ya manzaraya karşı örgü örüyorum ya da ormanda yürüyüş yapıyorum ağaçların kokusunu içime çekerek. Ama yürüyüşten erken dönmek lazım; çünkü bir çok dostumuz var ve neredeyse her gece verandamızdaki o büyük masanın etrafında birlikte toplanıp yemek yiyip sohbet ediyoruz. Mümkünse etrafımızda çok ev olmasın, yol geçmesin, ses olmasın. Dostlarımız olsun, sevdiklerimiz olsun.Bir de sağlık olsun. 

Sanırım bu evi imgelemem gerekecek ileriki yaşantımız için. Belki bir pano bile yaparım bununla ilgili. Ne zaman mutlu olmak istesem, hayal kursam hep bu ev gelir gözümün önüne. Hadi siz de buyrun gelin akşam yemeğine :)

Sevgiler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar