Kasım Ayı Meydan Okuması -3- Seviyorum Dediğin Şeyler

Herkse merhaba,

3. günün yazısını bir gün gecikmeli yazıyorum, öncelikle bunun için sizlerden özür dilerim. Bugünün sorusu "Şu an aklına ilk gelen -seviyorum- dediğin şeyler nelerdir?"

Örgü oyuncak bebekler yapmayı çok seviyorum. Amigurumi yapmaya başlayalı 2 yıl oldu. En zor zamanımda karşıma çıktı ve benim terapim oldu. O gün bu gündür de hiç bıkmadan örüyorum.






Son zamanlarda malum bizim minik kıza aldığımız kıyafetlere açıp açıp bakmayı da çok seviyorum.. Bol bol hayal kuruyorum. Sağlıkla gelsin, tek dileğim tabii ki de o; ancak insan o elbiselerin içinde de hayal etmeden duramıyor.

Yoga yapmayı çok seviyorum. Bu zamana kadar birçok spor dalını denemiş ve hiç birinden zevk almamış, hep yarım bırakmış biri olarak yogayla tanışmam da yaklaşık 10 ay öncesine dayanıyor. Hem bedenen hem ruhen beni inanılmaz rahatlattı yoga. Biraz ara vermiş olsam da, her gün yoga videoları izleyip "Ben de bu hareketleri yapacağım." diye motive ediyorum kendimi.

İnstagram'da takip ettiğim "bediakahyakilic,chirimirim ve biyokimyageranne" hesaplarını okumayı çok seviyorum. Çünkü her gün değişik birşeyler öğreniyorum. Bu yeri geliyor yeni bir şifa yöntemi oluyor, yeri geliyor yemek tarifi oluyor.. En azından kendime her gün bir şey kattıkları için severek takip ediyorum bu hesapları.

Ve son olarak Zeynep'çiğim seni çok seviyorum. İyi ki seni tanımışım, iyi ki hayat seni benim karşıma çıkarmış :)

Sevgiler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar