Kasım Ayı Meydan Okuması -8- Neden Blog Yazıyorum?

Herkese merhaba,

Aslında sanırım bu soruyu "Neden blog yazamıyorum?" olarak değiştirsem tam bana uyar... Ne zaman "kesin bu sefer düzenli yazacağım... Artık başlıyorum blog yazmaya tekrar..." desem mutlaka ama mutlaka hayatımda bir aksilik oluyor ve ben o düzen içine giremiyorum.

Açıkçası blog okurdum, ama hiç aklımda yazsam mı diye bir düşünce oluşmamıştı, ta ki sevgili Ezgi'nin "Şubat ayı meydan okuması"na kadar.. Ezgi'yi Instagram'dan takip ediyordum, bloguna hiç girip okumamıştım. Ancak böyle bir çağrı yapınca ve tüm ayın konuları da belli olunca biraz hazırakonmak gibi oldu ama ben de yazmaya başlayayım dedim...

Blog açmak, sayfaları düzenlemek vs... Ne heyecanlıydım. "Acaba okuyan birileri olur mu ki?", "Benim blogumu kim okur ki?" gibi düşünceler arasında ilk yazımı yazdım (ilk yazım ne mi?) ve aman Allah'ım o nasıl bir samimiyet. Herkes hoşgeldin diyor, cesaret veriyor, yardımcı oluyor. Bir baktım ki burası gerçekten bir mahalle havasında. Kimin kapısını çalsam hep açıldı o kapılar bana... Henüz kendileriyle yüzyüze tanışamasam da bir sürü yeni arkadaşım oldu. Gerçekten beni düşündüklerine inandığım, gerçekten bir şeye ihtiyacım olduğunda yardımlarını isteyebileceğim arkadaşlar..

Son yıllarda sosyal medyadaki samimiyetsizlik üzerine kurulmuş ilişkilerden sonra bana bu blog ortamı çok iyi geldi...İyi ki de geldi. Hiç bitmesin.

Sevgiler.

Yorumlar

  1. iyi ki gelmişsin bu güzel mahalleye 😊 canım benim hoşgeldin daha nice güzel paylaşımlara inşallah hep birlikte canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar